.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد. ضربه وزارت اطلاعات به شبکه‌ تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد.(ادامه)
کیهان نوشت: وزیر محترم میراث فرهنگی که تلاش داشت اقدام به «جذب» یک بازیگر از رده خارج کند، خیلی زود نتیجه معکوس این تلاش را دید! ادبیات توهین آمیز خانم بازیگر بی‌حجاب با آقای وزیر
کیهان نوشت: وزیر محترم میراث فرهنگی که تلاش داشت اقدام به «جذب» یک بازیگر از رده خارج کند، خیلی زود نتیجه معکوس این تلاش را دید!(ادامه)
دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند. حکم اعدام ۲ قرآن‌سوز هتاک به دین و مقدسات اسلامی اجرا شد
دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)
آیت الله لائینی :دل های همه مردم حرم امام رضا (ع) است
نماینده ولی فقیه در مازندران با محکوم کردن فیلم موهن عنکبوت مقدس گفت: نور خدا و آل علی (ع) خاموش شدنی نیست زیرا دل های همه مردم حرم امام رضا (ع) است.(ادامه)
آیت الله لائینی:حضرت امام راحل انقلاب اسلامی را با جهاد تبیین آغاز کرد
نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل گفت: حضرت امام راحل انقلاب اسلامی را با جهاد تبیین و شناساندن پشت پرده رژیم خائن پهلوی آغاز کرد.(ادامه)
بیانیه شورای هیئات مذهبی مازندران علیه فیلم موهن و جعلی عنکبوت
شورای هیئات مذهبی مازندران با صدور بیانیه‌ای محتوای جعلی و دروغین و نفرت انگیز فیلم سینمایی «عنکبوت مقدس» را محکوم کرد.(ادامه)
عضو حزب کارگزاران سازندگی با انتشار یادداشتی از اظهارات موهن خود به پیامبر اسلام(ص) عذرخواهی کرد. فائزه هاشمی رفسنجانی عذرخواهی کرد
عضو حزب کارگزاران سازندگی با انتشار یادداشتی از اظهارات موهن خود به پیامبر اسلام(ص) عذرخواهی کرد.(ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
نامه سرگشاده اساتید دانشگاه شریف به رهبر انقلاب
یکصد و سه تن از استادان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دکتر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی به رهبر انقلاب و مردم شریف ایران نامه‌ سرگشاده‌ای را منتشر کردند.(ادامه)
۵ دلیل عمدی بودن قتل عام فاجعه منا
حوادث تلخ حج امسال و تتابع آنها ذهنیت عمدی بودن این حوادث توسط خاندان وابسته سعودی را تا مرز اطمینان قوت می‌دهد که برای اثبات این حقیقت دلایل کافی وجود دارد.(ادامه)
فرزند کارگردان فیلم موهن، مسلمان شد
(ادامه)
شبکه‌های اجتماعی رفع فیلتر می‌شوند
(ادامه)
واکنش کیهان به ملاقات خاتمی با مراجع تقلید
(ادامه)
می گویند آقامجتبی در لندن یک بیمارستان و یک طبقه هتل را گارانتی کرده که بچه اش به دنیا بیاید و یک میلیون پوند پول داده اند. حدادعادل اظهار داشت: من زندگی آقا مجتبی را از نزدیک دیده ام، مگر من پدر بزرگ آن بچه نیستم که با ۵۰۰ هزار تومان در یک بیمارستان معمولی تهران به دنیا آمد و دکترش خانم وزیر سابق بهداشت، خانم دستجردی بود. شایعات در مورد آقا مجتبی خامنه ای کذب است
می گویند آقامجتبی در لندن یک بیمارستان و یک طبقه هتل را گارانتی کرده که بچه اش به دنیا بیاید و یک میلیون پوند پول داده اند. حدادعادل اظهار داشت: من زندگی آقا مجتبی را از نزدیک دیده ام، مگر من پدر بزرگ آن بچه نیستم که با ۵۰۰ هزار تومان در یک بیمارستان معمولی تهران به دنیا آمد و دکترش خانم وزیر سابق بهداشت، خانم دستجردی بود.(ادامه)
سازنده فیلم موهن به پیامبر اسلام(ص) به یک سال زندان محکوم شد
(ادامه)
عوامل سازنده فیلم موهن ازسگ هم پست‌ ترهستند
(ادامه)
مهمترین خبرهای جهان از شب گذشته تا کنون
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح چهارشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های امروز
(ادامه)
احسان باقر زاده جمع‌بندی 12 محوریِ بیانات رهبر انقلاب در مورد اهانت به پیامبر اکرم(ص)(ديدگاه)
احسان باقر زاده(ادامه)
اصناف ساری توهین به پیامبر(ص) را محکوم کردند
(ادامه)
مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های امروز
(ادامه)
شمال نيوز: : سیاست کلی جمهوری اسلامی مثل گذشته است و هیچ تغییری نکرده و هر تغییری هم در این زمینه بخواهد صورت گیرد باید از طرف مقام معظم رهبری اعلام شود. هر تغییری در رابطه ایران با آمریکا باید از طرف مقام معظم رهبری اعلام شود
شمال نيوز: : سیاست کلی جمهوری اسلامی مثل گذشته است و هیچ تغییری نکرده و هر تغییری هم در این زمینه بخواهد صورت گیرد باید از طرف مقام معظم رهبری اعلام شود.(ادامه)
انتقاد شدید معاون قوه قضاييه از مواضع احمدی‌نژاد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
عناوین روزنامه‌های صبح امروز کشور
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.